Azië - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Roger Rijck - WaarBenJij.nu Azië - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Roger Rijck - WaarBenJij.nu

Azië

Door: Monicque

Blijf op de hoogte en volg Roger

17 November 2014 | Indonesië, Jogjakarta

Onze tweede dag
De wandeling was weer een heel mooie maar heel warm nu waren we nat van het zweten
En op het laats nog een flinke klim waar ik drie keer heb moeten rusten
Maar ik niet alleen Roger was ook stik op
Zo warm land is niets meer voor ons zegt hij nu
Nu was ik voor een uur binnen dan wachten op de bus
En wij hadden twee dagen een jong meisje bij ons maar het was een moeder van 5 kinderen hele maal in gepakt met hoofddoek en lange mouwen
Maar in de drukt van de Fins zijn wij elkaar uit het oog verloren
Dan maar naar het hotel voor ons te wassen en klaar te maken voor het feest bij de prinses maar met onweer en regen alles was er nat
Er waren mooie party tenten van witte doeken waar het water door liep
Maar het eten was goed en er was een klein beetje bier nog niet voor iedereen

Maar de huldigen was mooi ik en Roger alle twee op het podium om onze medaille op gespeld door de prinses en een mooi kado
Dan naar het hotel voor te slapen want om 3uur in de bus voor de zonsopkomst te zien in Borobudur sunrise maar er was geen zons opgang dan maar terug naar het hotel voor het ontbijt
En nu de vallies een beetje in pakken