azie - Reisverslag uit Jogokariyan, Indonesië van Roger Rijck - WaarBenJij.nu azie - Reisverslag uit Jogokariyan, Indonesië van Roger Rijck - WaarBenJij.nu

azie

Door: monicque

Blijf op de hoogte en volg Roger

13 November 2014 | Indonesië, Jogokariyan

Onze eerst dag in de jungle
Om 7uur ontbijt en om 8.15 vertrokken voor een klein wandeling maar ik heb gepast ze kregen allemaal een stok mee dat belooft
Als zij terug zijn gaan vertrekken met de bus naar een park en daar na naar een nieuwe slaap plaats maar de valiezen gaan met de bus naar jogakarta en wij met de trein 7 uur in de trein

Het is nu4.30 en zitten nog in de bus maar ik word het moe
Rond 5.30 met een onweer alles onder water en vuil
Maar een heel mooi hotel eerst ons wassen en wat eten met een biertje.
Maar wij hadden een zieken al zeker 5dagen en maar pillen pakken in het hotel aan de luchthaven was die echt ziek ik plastic zakken vragen
Maar dat ging ook niet goed
Tot gisteravond 4pillen te samen en niet eten
Maar deze morgen kregen wij te horen dat Tom was op genomen in het ziekenhuis
Maar wij moesten de trein om 8,30 hebben voor een rit van 7 uur zodus na de middag bellen ze Theo op om te zegen wat er is als het een blindedarm is word die vandaag nog behandelt
Maar het is niet bij de deur

Ps Tom word deze namiddag geopereerd
Gr Monicque

• 13 November 2014 - 11:49

Annie:

Hoi jullie twee .
    Ja dat je ziek word dat kan gebeuren maar uitgerekend als je op vakantie bent.
    Dat is niet leuk je verheugd je op vakantie en dan dit zielig.
    Moniek wat word je moe ?
    Het is echt heel druk wat jullie doen he?
    Nog even dan kan je thuis uitrusten heb je wel nodig denk ik .
    Geniet van jullie wandeltocht en hopelijk beter weer .
    Heel veel gr Henk en Annie xxxxxxxx

• 13 November 2014 - 14:22

Ben:

Hallo Monicque en Roger,
    vervelend dat er iemand uit jullie groep ziek is geworden, nog beroerder dat die persoon in een vreemd ziekenhuis beland en misschien geopereerd moet worden aan zijn blindedarm.
    Ook jij bent moe zeg je Monicque,ja het zijn werkvakanties, dus mijn advies, neem een dag rust in deze temperaturen, en je bent de volgende dag weer helemaal het dametje. Beter 1 dag missen dan dadelijk een wandeldag in het weekend i n Yogyakarta, want daar zijn jullie ook speciaal voor in Indonesië tenslotte.
    Sterkte en verder veel reisplezier, show must go on. Zaterdag of zondag zie je Riek.
    Gr. Ben

• 13 November 2014 - 16:18

Jeannine:

ziek worden is nooit plezant en dan zeker niet zo ver van huis. Hopelijk verloopt alles goed in het ziekenhuis voor die persoon.
    nog een paar weken en dan ben je terug thuis, want dat is het. Die vakantie op die manier duurt veel te lang. Je kunt niet recupereren en we denken soms dat we het nog allemaal goed aan kunnen maar...
    Nog veel reisplezier en wandelplezier.
    groetjes Marcel en Jeannine

• 14 November 2014 - 01:31

Alaerts Andre:

dag allemaal leuk om iets te lezen van jullie reis het is niet plezant als er iemand ziek word in de groep maar het zal wel in orde komen zus u bent precies aan het moe worden maar nog enkele dagen maar geniet er nog van groetjes Nicole en andre