Azië - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Roger Rijck - WaarBenJij.nu Azië - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Roger Rijck - WaarBenJij.nu

Azië

Door: Monicque

Blijf op de hoogte en volg Roger

15 November 2014 | Indonesië, Jogjakarta

Hallo

Eerst wat nieuwe van onze vriend Tom
Gisteren namiddag telefoon voor Theo er moest 4.000.000 betaald worden maar een tijd later nog eens 4.000.000 voor Tom naar een ander zieken huis te doen en de vrouw is opgeroepen want ondertussen is die blindendarm gesprongen
En morgen is zijn vrouw en dochter hier

Nu onze voormiddag om 8uur zijn de fiets taxi ons komen halen voor een rit naar de markt het was niet zo erg als in China maar ja gemoeten alles gezien hebben
Dan naar het paleis van de Sultan en het water paleis maar zo warm
Dan rap een pizza gaan eten want om 6uur naar de welkoms party
Maar die was niet zo lekker als in Taiwan En ook geen bier of wijn alleen maar water
Maar wel een prinsjes om het feest te openen met zoveel toespraken

Dan om 9.30 terug thuis en dan ons bed in want om 3.45was het tijd voor op te staan
Want om 6uur de bus in voor de wandeling
Maar vertrekken lukt niet want de prinse kwam het start het schot geven
En 3uur heel warm en dat een regen bui met op plaatsen zeker 10 cm water op de baan
En 6uur gewandeld voor 20km dat is niet goed
Dan nog naar het restorand voor de luchs maar nat en vuil
Normaal was er een bezoek naar de tempels niemand Had nog zin dan maar naar het hotel voor een warm douches en een warm tas koffie
Nu nog proberen om de schoenen droog te krijgen
Nu nog eerst een klein hap eten dan slapen om 4 uur er terug uit
Er zijn bijna geen foto.s want roger zijn Kodak is stuk
Nog de groetjes

• 15 November 2014 - 19:20

Annie:

Nou zeg dat je het nog volhoud dat is nog erger als bij de militairen.
    Jammer van de wandeling dat jullie nat zijn geworden .
    En zo vroeg uit bed en je hebt vakantie .
    Maar waar doe je het voor het stempeltje.heb je Riek ook gezien vandaag ?

Ja en dan die arme Tom foei dit mag toch niet gebeuren he?
    Ook nog de blindedarm gesprongen levens gevaarlijk.Je bent toch verzekerd waar hebben
    die klojoos op gewacht voor het zelfde geld sterft die man foei.
    Hopelijk gaat het beterder met hem nu?
    Nou Moniek wat een verhaal bij jullie blijft het spannend.
    Dadelijk een fijne wandelijng voor jullie .
    wij zijn de hele dag bij Jean geweest gepoets laminaat gelegd nu zijn nog bezig met de
    rooien op te hangen dan maandag de gordijnen en dan dinsdag kan ik poetsen en voor het weekend hoop
    ik dat we klaar zijn .Zo ik ga even lekker zitten en wat rusten heb de pijp leeg .

heel veel gr Vn Henk en Annie xx

• 16 November 2014 - 11:59

Jeannine:

hallo,
    hopelijk is het ondertussen beter met Tom.Een gesprongen blindedarm is heel gevaarlijk en niet direct genezen.
    er is jullie niet veel rust gegund, zo vroeg op en dan nog af te rekenen met regen.
    hopelijk zijn jullie schoenen droog geraakt en kunnen jullie na een verkwikkende nachtrust er weer tegenaan.
    groetjes en tot wederhoren
    marcel en Jeannine