Azië - Reisverslag uit Tokio, Japan van Roger Rijck - WaarBenJij.nu Azië - Reisverslag uit Tokio, Japan van Roger Rijck - WaarBenJij.nu

Azië

Door: Monicque

Blijf op de hoogte en volg Roger

05 November 2014 | Japan, Tokio

Vandaag onze eerst dag in Taiwan na een dag van vliegen twee vluchten
Van s morgens 5uur tot 9 uur dan nog eten en dat was ook niet mee gevallen
En dan zijn de nachte kort om 9 uur weer vertrekken
Met de bus naar THE wild yehliu park het leek op capidosje in Turkije maar heel mooie
Maar de tijd was een beetje te kort
Dan naar de carrefour voor de middag te eten
Dan het museum met een drukte nog nooit gezien voor een museum van 2uur tot 3.30 het was te lang dan maar koffie drinken
Dan naar Hangkai- ..".shek memorie
Daar zijn wij niet in geweest in 2007 dat was toen af gesloten
Dan ben ik Roos tegen ge komen
Dan nog eten en morgen vroeg om 9uur naar de klouf voor twee dagen
Onze valies in leveren alleen ons slaap kleren mee
En hoop dan weer wat te schrijven

Gr Monicque en Roger

• 05 November 2014 - 16:35

Dirk:

Aan uw verhaal te lezen heb je veel te weinig tijd of je bent niet meer van de rapste :-) grapje he
    Zo te zien is het prgramma wat te zwaar, vliegtuig in, vliegtuig uit, trein in.......Zou beter zij als je tussenin eens een weekje rust had. Geniet er nog van en tot in Indonesie.

Groetjes

Dirk - Joko

• 05 November 2014 - 16:57

Ben:

Beste Roger en Monicque,
    Ben niet jaloers, maar heb wel heimwee naar mijn vrienden in dat prachtige land Taiwan,. DSus neem de tijd en geniet ervan, want hierna komt weer een mooi land met lieve vriendelijke mensen, met geheel een andere cultuur.
    Laat je vooral niet opjagen, dat is de grootste fout in dit soort landen, beter iets missen, dan teveel zien en er niet van genieten.
    Groetjes aan mijn vrienden Anita, Jenny, Rose, Chi, etc. in Taiwan.
    Gr. Ben en Riek
    Riek zie je wel in Indonesié.

• 05 November 2014 - 23:15

Annie:

Hallo Monicque en Roger
    Ja nu in Taiwan heel mooi dat is het land wat mij het beste heeft bevallen van de reis in 2007.
    Ik hoop echt dat jullie er van genieten vandaag .Jullie waren in het gebouw waar wij graag in wilde maar ze waren aan het verbouwen toen wij daar waren jeck memorial.
    Ja het gaat allemaal vlug he?
    Jullie zien veel hopelijk kunnen jullie toch genieten.
    Ja wij wensen jullie een fijne wandeling in Taiwan en dan gaat het al vlug naar Indonesie.
    Leuk dat we jullie kunnen volgen en de fotos zijn geweldig.
    heel veel gr Henk en Annie

• 07 November 2014 - 14:19

Jeannine:

tof dat wij jullie reis zo kunnen meemaken. probeer toch van alles te genieten en probeer voldoende rust in te lassen, wat niet gemakkelijk is op die reizen. langs de andere kant, je gaat er niet dikwijls naar toe en moet zoveel mogelijk meenemen van wat er te zien is als het kan.groetjes en tot wederhoren .
    jeannine en marcel