Azië - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Roger Rijck - WaarBenJij.nu Azië - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Roger Rijck - WaarBenJij.nu

Azië

Door: Monicque

Blijf op de hoogte en volg Roger

27 Oktober 2014 | Zuid-Korea, Seoel

Einde van de reis naar Korea

Nu naar Japan het is nu 22uur en zijn op weg naar het hotel aan het vliegveld
Voor morgen te vertrekken om 10 uur naar het vliegveld maar eerst nog een
Paar uren slapen
Maar dat is weer een verloren dag

Maar de wandeling was heel mooi maar een beetje zwaar voor mij
Er waren 30.000 mensen op de twee dagen
Maar vrijdag avond was het welkoms party die was heel goed
Eten en drinken voor een te veel de een en de ander te weinig
Zondag na de wandeling met de bus naar het hotel om 5 uur en om 6uur was het
Afscheid party weer niet gewassen met mijn wandel kleren en wandel schoenen aan
Wij hadden geen kamer meer
Maar de top had wel nog een kamer
En hadden nette kleren aan

Om 21uur de bus en om 23.30 aan het hotel dan de handbagage maar controle of alles er uit is
Maar de bedden waren op de grond en niet goed geslapen
Dan maar om 7uur eten want om 9uur de bus naar de vlieghaven
En maar hopen dat wij wifi hebben in het volgend hotel in Japan
Groetjes.

• 27 Oktober 2014 - 07:53

Dirk:

U niet laten doen door die top he, in dergelijke omstandigheden mogen ze wel enkel kamers voorzien om iedereen een douche te laten nemen. Geniet er nog van; grts

• 27 Oktober 2014 - 08:59

Anja:

Een goede vlucht gewenst en op naar het volgende land, geniet ervan ! Wij kijken er al naar uit op jullie volgende verhaal :) groetjes vanuit België

• 27 Oktober 2014 - 11:10

Annie :

Ja Monieq het was een zware wandelijng dat had ik al gezien op de fotos maar je hebt het weer gedaan.
    En alweer niet douchen voor het afscheidsfeest dat vind ik niet goed en alweer die het eerst daar is heeft eten de rest bekijkt het maar .Hadden jullie leuke presentjes gekregen?
    Nou hoop dat jullie jullie het in Japan leuk hebt .
    O en op de grond geslapen aaai niet leuk dat is iets voor de jongegeren maar niet voor ons.
    Nou een hele goeie vlucht en tot mails in Japan of skyp .
    O ja Henk van Apeldoor die is de week na dat wij zijn vertrokken overleden dat heb ik van Toos gehoord die hadden een kaart gekregen wij en jullie niet .