zuid-Korea - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Roger Rijck - WaarBenJij.nu zuid-Korea - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Roger Rijck - WaarBenJij.nu

zuid-Korea

Door: Monicque

Blijf op de hoogte en volg Roger

21 Oktober 2014 | Zuid-Korea, Seoel

Onze vliegreis was wel goed maar in München zaten wij in de vlieger en er waren problemen met toilet het water was ijs geworden en dat heeft twee uur geduurd maar de piloot had bij getankt dan kon die sneller vliegen en wij hadden maar een half uur vertraging in Korea

Hallo een klein berichtje van in de bus naar de grens met noord Korea met regen maar met een goede groep gisteren was ik te moe een nacht niet geslapen
Gisteren avond een mooie wandeling langs het water in de binnen stad
Aan de grens met noord Korea was er wat bij gebouw maar met de regen was het minder mooi en
alleen achter de lijn foto,s maken maar regen en mist dat lukte niet zo goed

Dan was het 1.30 tijd voor de lunch varken runds vis of vegetarisch maar dat was zo snel ik had mijn soep nog niet uit
Dan met de bus naar de boot langs het parlement en anderen gebouwen maar met de regen was er niet veel aan
Rond 6uur terug aan het hotel
Nu alles klaar maken voor morgen want het zijn drukken dagen

• 21 Oktober 2014 - 15:23

David Claes:

Blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Alleen spijtig van het regenweer, maar hier is het ook niet zo goed weer. Groetjes van ons allemaal!

• 21 Oktober 2014 - 15:54

Jeannine:

spijtig van de vertraging, is nooit plezant.Aan het weer kan je niets doen, maar het is plezanter met mooi weer. Geniet nog van de volgende dagen, hopelijk met beter weer.Groetjes

• 21 Oktober 2014 - 16:57

Ben:

Jammer van het weer, maar jullie zijn tenminste mooi op tijd uit Amsterdam en München met de Lufthansa vertrokken. Vandaag en gisteren vele vluchten gecanceld wegens staking van de piloten van Lufthansa.
    Groep uiteindelijk compleet in Seoel aangekomen? Theo zal het er niet gemakkelijk mee hebben gehad.
    Benieuwd naar verdere verloop van jullie reis, groetjes B&R

• 21 Oktober 2014 - 20:03

Dirk:

Niet teveel aantrekken van de regen, je gaat nog puffen deze reis :-) geniet er ten volle van.

• 21 Oktober 2014 - 21:19

Annie Lemmens:

Ja jullie zijn dan toch nog op tijd aangekomen .Kan me voorstellen dat jullie moe waren .Een nacht niet slapen dat breekt je toch op .
    Jammer dat jullie regen hebben maar dat zal nog veranderen denk ik .
    Jullie hebben geluk want ze zijn aan het staken bij lufthansa er vliegt niets .
    Hoop dat jullie een leuke groep hebt.
    Nou we horen het wel hoe het verder gaat met jullie.
    gr Annie en Henk