Azië - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Roger Rijck - WaarBenJij.nu Azië - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Roger Rijck - WaarBenJij.nu

Azië

Door: monicque

Blijf op de hoogte en volg Roger

11 November 2014 | Indonesië, Batavia

Onze tweede dag in de kloof niet zonnig maar plakkerig
Wat gaat dat morgen met de wandeling zijn
Gisteren avond goed gaan eten en dan nog met Skype nog wat geprobeerd maar met die uren verschil lukt dat niet altijd en Jana die zegt vake op staan
En nu zijn ze een kloof in ik ben in de bus blijven zitten maar zo drukkend.

En roger is een groep wandelaars die waren 3dagen met de rugzak in de bergen geweest zodus hij zou hier wel kunnen blijven

Het is 100 Km draaien en keren geen 100 m recht weg
Dan maar naar een vis restoran. Heel lekker vis rauwe slakken krab dat was weer wat anders
En nu nog 54km en dan naar 101toren met de donker
Nu zijn ze binnen naar de Taipei 101 en ik naar lugo coffeeshop en cake en wafel
Het was er heel druk

Gr


Hallo weer even tijd voor een bericht
Na twee dagen wandelen een dag in de warmte met 30gr maar de wandeling was in gekort voor een brug daar we niet over mochten naar dat viel mee met die warmte de tweede dag regen en nog eens regen waren door nat maar wie had het weer geflikt om van de route af te geraakte Monicque maar ik heb toch mijn stempel

De eerst dag aan de start kwam Hunter ons op zoeken en die liet ons niet meer los
En er werd direct afspraken gemaakt voor te eten met zijn vrouw Moom dat was in ons hotel het was heel lekker voor gerecht soep dan vis en biefstuk en dan nog pannenkoeken dat was al een tijd geleden

Wij waren maar juist in het hotel of de telefoon ging Roos Marie om een afspraak te maken voor de tweede dag
Dan maar een tas koffie gaan drinken

De tweede dag was het regen
Maar ik had een ander route gevolgd maar had toch mijn stempel
Daar was Roos Marie om te gaan eten in de beter wijk van Taiwan en waren ze ons weer kwijt
Dan maar naar de afscheid party
Daar was eten en drinken in overvloed bier en whisky
Om 9uur was de bus er de valiezen op halen en naar het hotel aan de luchthaven waar 8 mensen van de groep naar huis vliegen
Dan wij naar Indonesië waar wij na twee vlucht toe kwamen om 12 uur
Gr









  • 11 November 2014 - 08:31

    Annie :

    Nou dat zijn hele verhalen .Ik moest eigenlijk lachen dat je je weer hebt verlopen Maar je bent er weer gekomen .Dus Roger de bergen in goed bevallen denk ik he?
    Jullie worden wel goed verwent daar he?Lekker eten .Was alles goed met Roosmarie ik hoor het wel van je .En nu in Indonesie mooi daar? Ja en dan het weekend de wandelijng en dan schiet weer op he voor jullie ?
    Ik zou zeggen geniet ervan mijn plicht roept ga nu werken voor mijn vakantiepotje misschien weer samen wie weet.Een dikke kus van ons en tot gauw .Henk en Annie

  • 11 November 2014 - 08:33

    Annie :

    Trouwens geweldige fotos die willen we natuurlijk zien he?

  • 11 November 2014 - 09:25

    Hilde Vantomme:

    Hallo Roger en Monicque,
    Ik heb steeds uw reisverslag en al het goede nieuws gelezen eveneens misgelopen maar toch goed aangekomen!!!
    Na al dat goed eten, komen er geen extra kilootjes bij of wandel je die dan nadien weer af?

    Geniet verder van jullie reis en hou het goed.

    Groetjes,
    Hilde


  • 11 November 2014 - 11:04

    Jeannine:

    lekker eten en drinken is al een stuk vakantie dat goed meevalt.
    als je verloren loopt en je komt toch terecht met een stempel ook komt toch alles goed.
    geniet van jullie verdere reis. Indonesië zal zeker goed meevallen.
    groetjes
    marcel en Jeannine

  • 12 November 2014 - 00:54

    Ben:

    Hallo Roger en Monicque,
    De Tweedaagse van Taipei in Taiwan al weer voorbij, leuk de foto's te zien van Hunter en Moon,
    Helaas had ik in mei geen tijd hun op te zoeken, omdat ik slechts kort in Taipei was voor de door vlucht naar Dalian, maar dat gaat volgend jaar denk ik wel weer gebeuren, mag ik aannemen.
    Jammer dat Taipei nog steeds bijna elk jaar dezelfde route laten lopen. Het land, maar zeker ook Taipei heeft zoveel meer te bieden met zijn mooie natuur. Men zou net als in Indonesië op twee verschillende plaatsen kunnen starten om de buitenlanders zo meer van het land of plaats te kunnen laten genieten.
    Voor Taipei geen probleem, gelet op de geweldige metro verbindingen, ook voor een buitenlander makkelijk te begrijpen en dus te doen.
    Binnenkort zullen jullie Riek en Bea en de anderen ook weer in Indonesië ontmoeten. Ook zij hebben een leuke gezellige groep.
    Geniet, ik sta jullie vrijdagmorgen, vroeg na de Tweedaagse van Yogjakarta, de 21ste weer op te wachten op Schiphol, maar eerst nog lekker genieten van de wandeling en he geweldige eten in Indonesië. Niet te vergelijken in Nederland of België, want dat is te ver-Europeest aangepast.
    Groetjes, Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Roger

Actief sinds 07 Maart 2011
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 16026

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2014 - 21 November 2014

Azië 2014

Landen bezocht: