Japan - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Roger Rijck - WaarBenJij.nu Japan - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Roger Rijck - WaarBenJij.nu

Japan

Door: monicque

Blijf op de hoogte en volg Roger

28 Oktober 2014 | Zuid-Korea, Seoel

Maandag een reis dag bus in vlieger in metro uit om 10 of 11uur ik weet het niet meer
Maar goed geslapen.

Dinsdag om 7uur het bed uit
En tussen 7uur en 9uur eten maar om 9uur was de gids er al
Voor een heel drukken dag
Met de metro naar het imperial palace
Met zijn tuinen maar een dag te vroeg want woensdag komt de koning en koningin van Nederland maar het huis van keizer akihito en keizerin Michiko van Japan het is ook de Laaste keizer
Het paleis is maar twee dagen open per jaar
Maar de tuinen had ik over 7jaar al gedaan maar langs een ander kant .

Dan naar Asakusa Kannon
De oudste populaire boedistische tempel
Met al de kramtjes met eten en souvenirs daar had ik over 7 jaar voor de kinderen een kinomo gekocht
In de tempel was er een vieren met monniken 'zo dat wij niet helemaal binnen konden.
Dan weer wat zoeken voor te eten
Maar het was heel lekker een pan met bouillon
Daar deden wij groeten vlees in naar ook een ei die moest geklutst
Worden en dan bij het vlees en de groenten maar niet voor mij .

Dan naar de boot voor 40minuten te varen op de Sumida Rivier met zo veel mensen op dat ge geen foto kon maken .
Dan de metro in voor de World Trade center naar het 40verdiep om over de hele
Stad te kunnen kijken
Weer de metro in voor de duurste buurt van Tokio te bekijken
Dan maar terug naar het hotel maar daar ging het mis
Wij staan aan de metro om in te stappen maar het gaat niet allen te samen
Aan een deur dus twee groepen maar wij staan het eerst en hebben Theo niet gehoord
En stappen in en zij blijven staan ik klop nog op de venster
Maar ja wij zijn wel goed thuis gekomen
In het hotel willen wij bellen naar Theo maar dat gaat niet met onze telefoon maar dan belt Theo zelf op maar wij hebben hem nog niet gezien .
Nu nog een biertje en slapen
Groetjes.

• 28 Oktober 2014 - 23:21

Annie :

Hey wat een verhaal ja eigenlijk jammer dat jullie Willem en Maxima niet zien.

Wat een programma jullie hebben het heel druk en dan ook nog bijna verloren daar in Japan .

Een geluk dat jullie goed daar aangekomen zijn

gr geniet ervan Henk en Annie

• 29 Oktober 2014 - 01:33

Dirk:

Kan toch vermoeiend zijn he al dat reizen :-)hier net online ingecheckt , hebben onze boardingpassen al maar onze valiezen waren nog niet klaar, pfffff moeten gas geven, uiteindelijk 3 grote tassen en 2 rugzakken goed gevuld, 't zal sleuren worden. Nog een goede trip en ik ze in Indonesie
    al verwittigen dat jullie onderweg zijn :-)
    Tot de volgende

• 29 Oktober 2014 - 12:58

Jeannine:

georganiseerde reizen met een groep zijn altijd heel vermoeiend, maar je ziet dan ook veel.2dagen open en je bent er dan juist, van geluk gesproken.
    dan toch goed aangekomen zonder de groep.een grote groep is altijd moeilijk bij elkaar te houden als het zo druk is.geniet nog verder van jullie trip en tot wederhoren.

• 29 Oktober 2014 - 19:02

Ben:

Hallo jullie zijn lekker bezig, roept herinneringen op van mijn vorige reis met jullie.
    Blijf vooral genieten van alles rondom je heen, tegenvallers zijn er om meevallers te accepteren toch?
    Het zijn en blijven werkvakanties, maar dan zie je en heb je ook wat in een wel heel korte tijd.
    Heel veel plezier en geniet er van, zolang het kan.
    Ben en Riek