Azië - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Roger Rijck - WaarBenJij.nu Azië - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Roger Rijck - WaarBenJij.nu

Azië

Door: Monicque

Blijf op de hoogte en volg Roger

23 Oktober 2014 | Zuid-Korea, Seoel

Onze vliegreis was wel goed maar in München zaten wij in de vlieger en er waren problemen met toilet het water was ijs geworden en dat heeft twee uur geduurd maar de piloot had bij getankt dan kon die sneller vliegen en wij hadden maar een half uur vertraging in Korea

Hallo een klein berichtje van in de bus naar de grens met noord Korea met regen maar met een goede groep gisteren was ik te moe een nacht niet geslapen
Gisteren avond een mooie wandeling langs het water in de binnen stad
Aan de grens met noord Korea was er wat bij gebouw maar met de regen was het minder mooi en
alleen achter de lijn foto,s maken maar regen en mist dat lukte niet zo goed

Dan was het 1.30 tijd voor de lunch varken runds vis of vegetarisch maar dat was zo snel ik had mijn soep nog niet uit
Dan met de bus naar de boot langs het parlement en anderen gebouwen maar met de regen was er niet veel aan
Rond 6uur terug aan het hotel
Nu alles klaar maken voor morgen want het zijn drukken dagen

Hallo
Vandaag woensdag weer al een heel dag op uitstap
Eerst naar de boeddhistische tempel die hadden wij in 2007ook al gedaan
Maar nu met de bus die voor het hotel staat
Tussen 7en9 uur is het eten
Maar om 9uur moeten wij in de bus zitten
Na de tempel het blue hous maar er was niet veel blauw
En de wisseling van de wacht in Gyeongbok palace
Maar niet veel gezien zo veel mensen

Dan het Nationale folk museum dat was niet zoveel bijzonder
Dan maar naar Korea's nationale folk village dat was zoals Bokrijk bij ons
Dan was het tijd voor terug naar het hotel te gaan

Donderdag was er maar een uit stap maar het was weer een tijd in de bus
En zo druk op de baan
En dit was een wandeling drie à vier uur in het Bukhansam national park
Heel zwaar niets voor mij
Ik ben dan maar langs het water gelopen met Henk een man van 80 jaar uit de groep
En de groep valt goed mee
Ze drinken ook een goed biertje
Maar dan moeten ze ook rap plassen en in de bus lukte dat niet zo goed

Nu ga ik stoppen want wij moeten morgen verplaatsen naar Wonjou
En het is hier nu 10 uur tijd om te slapen
Gr Roger en Monicque

• 23 Oktober 2014 - 22:23

Annie :

Ja we hebben wel geskyp met elkaar maar wel leuk dat het jullie goed bevalt.En morgen naar Wonjou voor de wandeling.Hoop dat jullie een fijne wandeling hebben zaterdag .Ik ben het wekend niet thuis zijn met Lei en Marjon een weekendje weg.Vanaf maandag zijn we er weer .Een hele goede reis naar Japan en hoor van jullie .Gr Henk en Annie

• 24 Oktober 2014 - 21:04

Alaerts Andre:

hallo hier eens een woordje van ons. alles goed we zien dat jullie zich goed amuseren geniet er nog van

• 26 Oktober 2014 - 09:31

Jeannine:

hopelijk genoten van jullie wandeling en nog veel gezien.nog veel reisplezier en hopelijk beter weer in japan.